Promocje
Dzianina Pętelka Liście na pudrowym różu 0,5 m
Dzianina Pętelka Liście na pudrowym różu 0,5 m
18,90 zł 10,40 zł
szt.
Dresówka pętelka Spider blue melanż   0,5 m
Dresówka pętelka Spider blue melanż 0,5 m
18,90 zł 11,34 zł
szt.
Dzianina Pętelka Buty ślady blue jeans  0,5 m
Dzianina Pętelka Buty ślady blue jeans 0,5 m
18,90 zł 10,40 zł
szt.
Dzianina Pętelka drapana Robaki na melanżu  0,5 m
Dzianina Pętelka drapana Robaki na melanżu 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka  Robaki srebro na oliwce  0,5 m
Dzianina Pętelka Robaki srebro na oliwce 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka  Miasta Nazwy blue jeans  0,5 m
Dzianina Pętelka Miasta Nazwy blue jeans 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka drapana Diamenty na czerni  0,5 m
Dzianina Pętelka drapana Diamenty na czerni 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka  Domki na mięcie   0,5 m
Dzianina Pętelka Domki na mięcie 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka  Kwiaty na czerni  0,5 m
Dzianina Pętelka Kwiaty na czerni 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka  Joker granat 0,5 m
Dzianina Pętelka Joker granat 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka  Pepitka Mała na Musztardzie 0,5 m
Dzianina Pętelka Pepitka Mała na Musztardzie 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Dzianina Pętelka  Serduszka brąz 0,5 m
Dzianina Pętelka Serduszka brąz 0,5 m
19,90 zł 10,95 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres: GAMN Grzegorz Szyszka ul. Potokowa 28/15, 54-105 Wrocław Nip:887-154-70-94 Lub adres email :fabrykabawelny@gmail.com

2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi elektronicznej, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi elektronicznej - od dnia jej zawarcia.

3. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi elektronicznej jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

4. Sprzedawca dokona zwrotu wszystkich otrzymanych płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 2 rozdziału prawo odstąpienia od umowy (2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

REKLAMACJE

1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży

1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres GAMN Grzegorz Szyszka ul. Potokowa 28/15, 54-105 Wrocław Nip:887-154-70-94 adres email :fabrykabawelny@gmail.com

1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób

1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego

2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres GAMN Grzegorz Szyszka ul. Potokowa 28/15, 54-105 Wrocław Nip:887-154-70-94 adres email :fabrykabawelny@gmail.com tel: (+48) 502360058

2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl